Lehdistötiedote MacGregor

MacGregorille 19 miljoonan euron tilauksia satama-, risteilijä- ja PCTC-laitteiden toimittamisesta Eurooppaan ja Japaniin

28.03.2019

CARGOTEC OYJ, LEHDISTÖTIEDOTE, 28. MAALISKUUTA 2019 KLO 9.00

Cargoteciin kuuluva MacGregor on saanut satama-, risteilijä- ja PCTC-laitteita koskevia tilauksia Euroopasta ja Japanista. Tilausten arvo on yhteensä noin 19 miljoonaa euroa ja tilaukset on kirjattu Cargotecin vuoden 2019 ensimmäisen neljänneksen tilauskantaan. MacGregorin toimitukset on suunniteltu alkavan vuoden 2019 viimeisen vuosineljänneksen aikana ja saatettavan loppuun vuoden 2022 toisen vuosineljänneksen aikana.

MacGregorin ro-ro-ratkaisujen kysyntä on ollut hyvä ensimmäisen vuosineljänneksen aikana.  "Suunnittelemalla ratkaisut läheisessä yhteistyössä asiakkaiden kanssa, oikeiden asiantuntijoiden ja työkalujen tukemana, on mahdollistanut nämä tärkeät tilaukset meille", sanoo Magnus Sjöberg, Senior Vice President, Cargo Handling and RoRo, MacGregor.

Lisätietoja:

Magnus Sjöberg, Senior Vice President, Cargo Handling and RoRo, MacGregor
Puh. +46 31 850 919, magnus.sjoberg@macgregor.com

Robin Thuillier, Communications Director, MacGregor
Puh. +65 9730 4301, robin.thuillier@macgregor.com

MacGregor on älykkään merilastin ja kuormankäsittelyn johtava toimija, jonka valikoimaan kuuluvat vahvat MacGregor-, Hatlapa-, Porsgrunn-, Pusnes-, Rapp- ja Triplex-tuotteet, -palvelut ja -ratkaisut. Designed to perform with the sea.

Laivanrakentajat, varustamot ja operaattorit voivat optimoida toimintojensa kannattavuuden, turvallisuuden, luotettavuuden ja kestävän kehityksen koko laitteiston elinkaaren ajan työskentelemällä tiiviissä yhteistyössä MacGregorin kanssa. www.macgregor.com

MacGregor on osa Cargotecia. Cargotecin (Nasdaq Helsinki: CGCBV) liikevaihto vuonna 2018 oli noin 3,3 miljardia euroa, ja yhtiö työllistää noin 12 000 henkilöä. www.cargotec.fi