Cargotec nimittää Aki Vesikallion sijoittajasuhdepäälliköksi

08.10.2019

CARGOTEC OYJ, LEHDISTÖTIEDOTE, 8. LOKAKUUTA 2019 KLO 13.00

Cargotec nimittää Aki Vesikallion sijoittajasuhdepäälliköksi

Aki Vesikallio (kauppatieteiden maisteri) on nimitetty Cargotecin sijoittajasuhdepäälliköksi 2. joulukuuta 2019 alkaen. Hän siirtyy Cargoteciin Outokummulta, missä hän on toiminut sijoittajasuhdepäällikkönä.

"Akilla on vahvaa kokemusta sekä sijoittajaviestinnästä ja rahoitusmaailmasta, ja olen innoissani saadessamme hänet vahvistamaan tiimiämme,” kommentoi sijoittajasuhdejohtaja Hanna-Maria Heikkinen. ”Uskon, että hänen sijoittajasuhdetaustansa Outokummulta ja useamman vuoden rahoituskokemuksensa Nordealta ovat yhdistelmä, joka auttaa meitä kehittämään entisestään dialogia sijoittajien ja analyytikoiden kanssa.”

Lisätietoja:
Carina Geber-Teir, viestintäjohtaja, Cargotec, carina.geber-teir(a)cargotec.com, puh. 020 777 4000

Cargotecin (Nasdaq Helsinki: CGCBV) johtavat lastin- ja kuormankäsittelyn ratkaisut lisäävät älykkyyttä tavaravirtoihin ja sujuvoittavat arkea.
Cargotecin liiketoiminta-alueet Kalmar, Hiab ja MacGregor ovat alojensa edelläkävijöitä. Niiden ainutlaatuinen asema satamissa, merillä ja
maanteillä takaa maailmanlaajuisten tavaravirtojen optimoinnin, ja ne luovat asiakkailleen kestävää arvoa. Cargotecin liikevaihto vuonna
2018 oli noin 3,3 miljardia euroa, ja yhtiö työllistää noin 12 000 henkilöä. www.cargotec.fi