Toimitusjohtajan katsaus Cargotecin varsinaisessa yhtiökokouksessa

27.05.2020

Toimitusjohtajan katsaus Cargotecin varsinaisessa yhtiökokouksessa
CARGOTEC OYJ, LEHDISTÖTIEDOTE, 27. TOUKOKUUTA 2020 KLO 9.15

Cargotec Oyj järjestää varsinaisen yhtiökokouksensa tänään 27.5.2020 klo 13 alkaen Helsingissä. Toimitusjohtajan katsaus käsittelee Cargotecin vuoden 2019 tulosta, yhtiön suoritusta vuoden 2020 ensimmäisellä neljänneksellä sekä Cargotecin ilmastotavoitteita. Toimitusjohtajan katsaus ei sisällä olennaista uutta tietoa.

Esitysmateriaali on tämän tiedotteen liitteenä sekä saatavissa osoitteessa www.cargotec.fi. Videotallenne toimitusjohtajan katsauksesta on Cargotecin verkkosivuilla kokousta seuraavien päivien aikana. Cargotecin tammi–maaliskuun 2020 osavuosikatsaukseen voi tutustua tämän linkin kautta.

Lisätietoja:
Hanna-Maria Heikkinen, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 020 777 4084, hanna-maria.heikkinen@cargotec.com

Cargotecin (Nasdaq Helsinki: CGCBV) johtavat lastin- ja kuormankäsittelyn ratkaisut lisäävät älykkyyttä tavaravirtoihin ja sujuvoittavat arkea. Cargotecin liiketoiminta-alueet Kalmar, Hiab ja MacGregor ovat alojensa edelläkävijöitä. Niiden ainutlaatuinen asema satamissa, merillä ja maanteillä takaa maailmanlaajuisten tavaravirtojen optimoinnin, ja ne luovat asiakkailleen kestävää arvoa. Cargotecin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,7 miljardia euroa, ja yhtiö työllistää noin 12 500 henkilöä. www.cargotec.fi

Liite: